聯繫我們

聯繫

如有任何査詢,請隨時與我們聯系。如果您使用右側的表格,我們的客戶服務團隊成員將很快與您聯系。

 

地址

Unit 60, 4 Floor, Sze Hing Loong Industrial Building, 44 lee chung ST,Chai Wan, HK

客服電話

52715858

[email protected]

查詢

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

辦公地點

我們的客戶評價我們為優秀

Review item man

kiki

2022-07-13

專業、態度誠懇、不取巧

屋企兩個厠所都塞咗,揾咗好多間,一係通唔到,一係就開價好高,呢間打電話過去, 最快半小時就安排到專業師傅上門維修, 因為兩個兩個廁所都塞,所以比較急, 師傅電話上會先瞭解情況及作出初步報價,傾好咗先做, 施工前師傅會再解釋清楚流程, 點解會塞,點解要咁做類, 通完後會教點保養令喉管不容易再塞,師傅真係有交待。


Review item woman

Candy Lo

2021-09-03

非常有幫助,高效和友好。

本人住係唐樓低層單位,淩晨12點大廈污水總喉淤塞,於是本人單位的馬桶污水回湧至成間屋。師傅茂哥來幫我哋通渠,茂哥一睇就係專業人仕,技術嫺熟,使用高壓儀器唔使一個鐘就幫我搞掂,真心多謝你!